De ce să alegi o echipă de hostess pentru evenimentul tău?

Evenimentele offline sunt prilejuri numai bune de a-ți promova brandul și implicit a-i crește vizibilitatea. În ciuda dezvoltării fulminante a mediului online, tehnicile offline de captare a atenției și de sporire a reputației unui brand rămân încă relevante. Totuși, pentru a te bucura de rezultatele dorite trebuie să ai aproape echipa potrivită. Serviciile de hostess se numără printre cele mai apreciate opțiuni în asemenea situații. Motivul? Sunt concepute special pentru a crea legături durabile între companii și consumatori. De asemenea, asigură experiențe plăcute și au efecte pozitive asupra ratei de conversie. Și avantajele nu se opresc aici.

Ce face o hostessă?

Termenul de hostess este folosit pentru a descrie o femeie angajată în industria ospitalității, evenimentelor sau publicității BLT pentru a oferi asistență clienților.

Responsabilitățile pe care și le asumă pot varia în funcție de tipul companiei care solicită serviciile de hostess Bucuresti sau de caracteristicile evenimentului.

În cazul în care e vorba de promovarea offline a unui brand, activitățile includ:

  • Întâmpinarea și salutarea clienților – Hostessa se ocupă de primirea clienților. Responsabilitatea ei este să îi întâmpine cu o atitudine prietenoasă și să le răspundă eventualelor întrebări sau nelămuriri. Astfel, își vor putea forma o primă impresie pozitivă cu privire la brand.
  • Promovarea produsului sau serviciului – Asigură promovarea produsului sau serviciului la evenimente sau în locuri publice, cum ar fi centre comerciale, târguri și expoziții. Practic, ea îți reprezintă brandul în acele momente, tocmai de aceea, activitățile de promovare vor respecta întocmai valorile și principiile companiei tale.
  • Distribuirea de mostre – Brandul tău va rămâne în mintea consumatorilor numai dacă le oferi posibilitatea să se bucure de o experiență completă. Hostessa poate distribui mostre gratuite ale produsului sau materiale de promovare, cum ar fi flyere sau cataloage – care să le ofere clienților informațiile de care au nevoie.
  • Înregistrarea datelor clienților – Serviciile de hostess Bucuresti te pot ajuta să extinzi categoriile de consumatori cărora te adresezi, ceea ce vine la pachet cu mai multă vizibilitate. Pentru a spori procesul de loializare a clienților interesați de produsele și serviciile tale, hostessele le pot înregistra datele de identificare.
  • Realizarea de sondaje – Hostessa poate efectua sondaje pentru a obține feedback din partea clienților sau pentru a strânge informații despre preferințele lor de consum. Odată colectate detaliile relevante, poți adapta strategiile de promovare sau poți gândi altele noi.

La ce evenimente poți folosi o echipă de hostesse?

Male and female business people working on tablet in office

Sursa: freepik

Tehnicile de promovare tradițională pot fi aplicate la o varietate de evenimente offline precum:

  • Expoziții și târguri – Hostessele pot fi angajate pentru a primi și a ghida vizitatorii la standurile expoziționale și pentru a promova produsele sau serviciile companiei la evenimente comerciale.
  • Conferințe și seminarii – O agentie hostess Bucuresti poate garanta primirea invitaților și îndrumarea lor către sala de conferințe. De asemena, echipa poate oferi materiale informative și poate răspunde cu promptitudine eventualelor întrebări.
  • Evenimente corporate – Dacă îți dorești sporirea vizibilității offline, poți opta pentru o agenție de hostess Bucuresti pentru evenimente private. Hostessele pot întâmpina și însoți oaspeții în contexte profesionale, cum ar fi lansări de produse, conferințe de presă sau petreceri corporate.
  • Concerte și festivaluri –  Hostessele pot facilita accesul cu ușurință al vizitatorilor la asemenea evenimente. Tot ele pot oferi detalii suplimentare despre artiștii care performează pe scenă, activitățile derulate, dar și experiențele asigurate de brandul tău.
  • Gale și ceremonii speciale – Poți angaja hostesse pentru a primi și a îndruma invitații la ceremonii de decernare a unor distincții. Ai grijă să le asiguri un echipament adecvat contextului.

Vrei să-ți sporești vizibilitatea în rândul actualilor și potențialilor clienți? O agentie hostess Bucuresti este exact ceea ce ai nevoie!

Investește în tehnici de promovare offline și bucură-te de rezultate concrete!